• Gimnazija
  • TAMO
  • SMM
  • NŠA
  • Ugdymas karjerai
  • DoFe
  • TŪM
  • Kokybės krepšelis
  • Gamtosauga

Sėkmingas Erasmus projekto „Tobulėjantys mokytojai- geresnė mokykla“ užbaigimas

ERASMUS+

 

 

 Sėkmingas Erasmus projekto „Tobulėjantys mokytojai- geresnė mokykla“ užbaigimas

2020 metų rugsėjo 2 diena- oficiali Erasmus KA-1 projekto „Tobulėjantys mokytojai- geresnė mokykla“ užbaigimo data. Džiugu, kad iki pirmos Covid-19 pandemijos bangos suspėjome atlikti beveik visas projekto paraiškoje suplanuotas veiklas ir sukurti skaitmeninį leidinį apie į(si)vertinimo būdus ir priemones.

 Projektas laikomas sėkmingai užbaigtu, kai parengiama ir pateikiama projekto ataskaita, kuri yra įvertinama, ir mokykla gauna likusią projekto dotacijos dalį. Kadangi šios baigiamosios procedūros buvo atliktos sklandžiai, galima teigti, kad projektas yra sėkmingai užbaigtas.

 Projekto ataskaitos vertinime atsispindi jo aktualumas, parengimo ir įgyvendinimo kokybė bei poveikis gimnazijai. Akivaizdu, kad didžiausią poveikį patyrė projekto veiklose dalyvavę gimnazijos mokytojai. Kiekvieno besikeičiančio ir tobulėjančio mokytojo pokytį jaučia jo mokiniai ir bendradarbiai. Tuo galima įsitikinti ne tik šiuo atveju.

Žemiau galima susipažinti su projekto ataskaitos vertinimu. (Pridedu pdf dokumentą)

I.Laužadienė, projekto koordinatorė

Metodinis leidinys

ERASMUS+

 

 

Pasibaigusio Erasmus+ KA1 projekto rezultatas- metodins leidinys apie vertinimo metodus

                             Baigėsi Erasmus+ KA1 projektas “Tobulėjantys mokytojai- geresnė mokykla”. Projekto metu dalyviai vyko į kvalifikacijos kėlimo kursus ir darbo stebėjimo vizitus užsienio mokyklose. Įgytas žinias ir patirtis, apie kurias galite paskaityti ankstesniuose straipsniuose, projekto dalyviai taikė savo veiklose. Projekto  rezultatas- metodinis leidinys „Modernūs ir kūrybiški mokinių mokymosi pažangos į(si)vertinimo metodai ir būdai 21-ojo amžiaus Europos mokyklose “ yra visų projekto dalyvių bendras darbas.

                             Leidinyje galima rasti mokinių individualios pažangos į(si)vertinimo ir analizavimo idėjų, kurios gali būti panaudojamos įvairių dalykų pamokose, taikant įvairiausius mokymo(si) metodus. Kiekvienas į(si)vertinimo metodas yra pristatomas pateikiant konkretų pavyzdį.

                             Metodinis leidinys yra parengtas lietuvių ir anglų kalbomis.

Irena Laužadienė, projekto koordinatorė

Kvalifikacijos kėlimo kursai Barselonoje

ERASMUS+

 

 

Barselonoje (1)  Projektas ,,Tobulėjantys mokytojai-geresnė mokykla” artėja į pabaigą, vykdomos suplanuotos veiklos ir užbaigiami darbai. Pagal Erasmus+ KA-1 projekto veiklų planą kovo pradžioje gimnazijos direktoriaus pavaduotoja ir dvi mokytojos dalyvavo savaitės trukmės kvalifikacijos kėlimo kursuose Barselonoje, Ispanijoje. Paprašiau  dalyvių pasidalinti savo patirtimis ir įspūdžiais apie mobilumo vizitą, t.y. ar kursų turinys atitiko jų lūkesčius, ką naudingo ir vertingo sužinojo ir planuoja pritaikyti savo darbe ar gimnazijos veiklose, su kokiais iššūkiais ir sunkumais susidūrė bei kas paliko didžiausius įspūdžius.

Skaityti daugiau ...

Darbo stebėjimo vizitas Estijoje

ERASMUS+

 

 

arukula progimnazija Lapkričio 11-13 d. Daiva Macijauskienė ir Margarita Zadorožnienė dalyvavo darbo stebėjimo vizite Estijoje Arukulos progimnazijoje, Arukuloje pagal Erazmus+ programos KA-1 projektą „Tobulėjantys mokytojai - geresnė mokykla“.  Vizito tikslas buvo susipažinti su Estijos švietimo sistema, vertinimu ir įsivertinimu, siekiant mokinių mokymosi pažangos.

Šioje gimnazijoje buvome svetingai sutiktos gimnazijos direktoriaus ir mokytojų kolektyvo, supažindintos su mokykla, jos aplinka ir mokytojais. Stebėjome anglų kalbos , informatikos ir tiksliųjų mokslų pamokas. Bendras stebėtų pamokų skaičius- 18. Sužavėjo nauja sporto salė su treniruoklių patalpa, naujas stadionas, ledo ritulio aikštė ir įranga riedlentėms.

Visose stebėtose pamokose mokytojai naudojo internetines programėles( Random Team Generator, Padlet, Google account, Kahoot ir pan.), internetinę medžiagą mokymuisi ir testavimui, stacionarius kompiuterius ir planšetes, mobiliuosius telefonus, taip pat vadovėlius.

 Tikimės, kad parsivežta geroji patirtis ir pavyzdžiai leis patirti sėkmę, įgyvendinant pokyčius mūsų gimnazijoje.

D.Macijauskienė, M.Zadorožnienė

Darbo stebėjimo vizitas Portugalijoje

ERASMUS+

 

 

 

darbovizitasportugalijoje (1)      Erasmus + KA1 projekto ,,Tobulėjantys mokytojai - geresnė mokykla“ veiklos įsibėgėja. Darbo stebėjimo vizitų maratoną  pratęsėme spalio 28 - lapkričio 1 dienomis lankydamos ir stebėdamos istorijos, geografijos, ekonomikos, statistikos, anglų bei ispanų kalbų pamokas Portugalijoje, Lisabonos Antonio Damasio vidurinėje mokykloje, kurioje mokosi 1870 mokinių, dirba 200 mokytojų. Darbo stebėjimo vizito tikslas - susipažinti su portugalų švietimo sistema, ugdymo metodų naujovėmis, mokymo(si) pasiekimų vertinimu, įsivertinimu, švietimo inovacijomis ir švietimo vadybos ypatumais.

Skaityti daugiau ...