Ilgalaikė stažuotė JAV
Ilgalaikė stažuotė JAV
Svajonės pildosi. Dalyvavimas #Fulbright TEA (Teacher Excellence Achievement) programoje buvo viena iš jų.
Galiu didžiuotis. Rankoje- programos baigimą patvirtinantys sertifikatai, galvoje- idėjos ir mintys naujoms veikloms, širdyje- šilti jausmai naujiems draugams. Kuomet beveik prieš dvejus metus, padrąsinta bendraminčių iš #LAKMA ir vedama smalsumo, pildžiau dalyvio paraišką, menkai įsivaizdavau, kokia neįkainojama patirtis manęs laukia. Fulbright mokytojų mainų programa – tai viena iš JAV valstybės departamento remiamų iniciatyvų, suburianti pradinių ir vidurinių mokyklų pedagogus iš viso pasaulio į JAV (ir atvirkščiai) profesiniam tobulėjimui, kultūriniams mainams ir bendradarbiavimu grįstam mokymuisi. Tokios programos kaip „Teaching Excellence and Achievement“ (TEA) suteikia galimybių mokytojams dalyvauti akademiniuose seminaruose, stebėti JAV mokyklas ir dalytis savo patirtimi tokiose srityse kaip anglų kalba, matematika, gamtos ir socialiniai mokslai.Šią programą remia JAV valstybės departamento švietimo ir kultūros reikalų biuras (ECA), programą finansuoja JAV vyriausybė,o administruoja IREX.
Skaityti daugiau ...
Mobilumas Atėnuose

Mobilumas Atėnuose
Gimnazijoje vykdomas Erasmus + projektas Nr. 2025-1-LT01-KA121-SCH-00031565, kurį finansuoja ES. Pirmojo mobilumo Atėnuose tema - „Įtraukusis ugdymas ir dirbtinis intelektas“. Mokymuose dalyvavo mokytoja Valerija Misiūnienė ir soc. pedagogė Jurgita Adomavičienė. Taip pat atvyko mokytojai iš Slovakijos, Olandijos, Prancūzijos, Italijos, Ispanijos, Graikijos ir Suomijos. Mokymų metu pristatėme savo šalį, mokyklą, susipažinome, gilinomės į tai, kaip šiuolaikinės technologijos, ypač dirbtinis intelektas, gali padėti kurti įtraukią mokymosi aplinką, kurioje kiekvienas mokinys jaustųsi svarbus ir galėtų tobulėti pagal savo galimybes. Lektorė Vasiliki akcentavo: „kitoks žmogus yra svarbus, jis turi būti girdimas ir matomas“. Aktyviai dalyvavome užsiėmimuose, kuriuose gilinomės į įtraukiojo ugdymo strategijas ir dirbtinio intelekto (DI) taikymą švietime. Daug dėmesio skyrėme komandiniam darbui. Bendromis pastangomis generavome idėjas, kaip sėkmingai integruoti DI į mokymo procesą taip, kad jis būtų prieinamas visiems mokiniams.
Skaityti daugiau ...